Ledige stillinger

Der er i øjeblikket ingen ledige stillinger

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om FHF

Fløng-Hedehusene Fodbold er en klub der blot tre dage inden Covid19 lukkede Danmark ned startede på en rejse mod at øge klubbens størrelse og styrke vores kvalitet. Der er en utrolig god og stor opbakning til at genfinde klubbens position som den foretrukne klub i nærområdet.
Klubbens nye bestyrelse er i øjenhøjde med klubbens dedikerede frivillige og du vil derfor som træner i Fløng Hedehusene Fodbold kunne sparre og dygtiggøre dig som træner sammen med klubbens 1. holds træner, sportslige udvalg, og øvrige trænere kollegaer.
Klubben råder også over Hedehus Hallen som ligeledes med Hedehusene Idrætspark(HIC) er en selvegne institution.

Fløng-Hedehusene Fodbold består i dag af over 60 trænere/ledere fordelt på 30 hold i ungdom og senior som spiller i DBU Sjællands rækker.