Team Frivillig

Team Frivillig er et led i bestræbelserne på at skaffe frivillige hænder til klubben.

Ligesom så mange andre foreninger, har klubben hårdt brug for frivillige til at løfte nogen, af de mange opgaver der lægger forude i en fodboldklub som Fløng-Hedehusene Fodbold.

I en forening som Fløng-Hedehusene Fodbold er der mange opgaver der skal løses i løbet af året. Det kræver ikke den store viden omkring fodbold, for at være en del af Team Frivillig, men lidt snilde og kunnen kan alle hænder bruges.

Det drejer sig ca. om 10 – 20 timer om året.

Hvorfor skal du melde dig ind?

Først og fremmest skal du gøre det, fordi du aktivt vil være med til, at tilbyde børn og unge en masse spændende læring og du ønsker at lære fra dig.

Hvad får jeg ved at melde mig ind?

Når du melder dig ind bliver du en del af fællesskabet og muligheden for at gøre en aktiv forskel for alle medlemmer.

I folderen kan du læse mere om de muligheder der er for, at være en aktiv del af en fodboldklub.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til, at kontakte bestyrelsen, hvis du måtte have spørgsmål til ”jobbet”.

Nedenfor er der mulighed for at melde sig ind i Team Frivillig.

Er du ny træner/holdleder på en årgang, kan du kontakte vores sportsligansvarlig, Kennet Brinkmann, for mere information. Ligeledes følger muligheden for at bestille en tøjpakke, med, dette skal gøres her.

Dog følger der en reduceret tøjpakke med som holdleder.

Jeg er ny træner, holdleder eller medlem i et udvalg, skal jeg være opmærksom på noget?

Ja, er du træner, holdleder eller medlem i et udvalg og melder dig ind i FHF – skal du være opmærksom på, at klubben forpligter sig til at indhente en børneattest. Hvis dit erhverv indbefatter at du har en kontakt til børn under 15 år. Dette sikre at klubben og myndigheden ikke har noget som kan skade klubben og dens medlemmer. Læs mere om børneattest her.

Børneattest, gælder det også mig?

Som frivillige gælder der denne regel at du som træner/leder eller anden tilgang til børn under 15 år, er forpligtet til at underskrive en børneattest. Klubben udsender derfor én gang om året en børneattest, som du modtager i din e-Boks. Den kommer fra Rigspolitiet, og kræver blot at du acceptere vilkårene for børneattesten.