Lions Cup

image Lions Cup 2019

Nu er der åbent for tilmelding til vores årlige klubtur, som i år går til Kalundborg i pinsen, hvor vi skal deltage i Lions Cup.

Lions Cup bliver i år afholdt for 37. gang og FHF har gode erfaringer fra stævnet, derfor har vi valgt at lade den årlige klubtur gå hertil. Vi tager afsted fredag d. 7. og kommer hjem mandag d. 10. Selve stævnet afvikles lørdag-mandag og er en god mulighed for at spille en masse fodbold og skabe venskaber på tværs af årgangene i klubben.

Lions Cup er for alle fra årgang 2011 til og med årgang 2002 både piger og drenge. Lige så snart der er tilmeldte nok i en årgang vil holdet blive tilmeldt Lions Cup. For hvert tilmeldt hold skal der være mindst en voksen ansvarlig, gerne – men ikke nødvendigvis – årgangens træner.
Hvis der ikke er nok spillere tilmeldt på en årgang til at stille et hold, vil der blive forsøgt at stille et hold ved at rykke spillere op/ned fra årgangene over og under.

Spillerne bliver indkvarteret på en skole. Det er muligt for forældre og søskende at booke sig ind på forældrecampingpladsen. Vi håber selvfølgelig, at der vil komme mange familiemedlemmer og heppe på holdene. Bestilling af campingplads sker på Lions Cups hjemmeside.

Prisen for turen vil i år være 600,00 kr., resten af udgifterne dækkes af sponsorater

Tilmelding foregår via hjemmesiden se linket på forsiden. Udfyld skemaet og overfør betaling til Mobilepay 94193 eller til reg. nr. 1551 og konto nr. 5166322, husk at skrive spillerens navn og din tilmelding er gældende.

Sidste frist for tilmelding er 7. april