Vildbjerg Cup

image Vildbjerg fra sin solrige side

I Fløng-Hedehusene vil vi gerne lave et fælles samlingspunkt årligt. Dette gør sig gældende for hele ungdom afdelingen i klubben, derfor har vi valgt at tage 5 dage ud af vores sommerferie og drage til Vildbjerg Cup. Meningen med den fælles tur er at skabe en samlingspunkt blandt klubbens ungdoms hold.

Turen til Vildbjerg er et godt fælles arrangement, hvor de ældste spillere er sammen med de yngste spillere og dermed kan man på tværs af årgangene skabe en fælles samarbejde.

Som ungdomsspiller er det også vigtigt, at man udvikler sig, dermed får mulighed for at prøve andre kræfter imod hold som man til daglig ikke møder. Det er med til at skabe en balance i klubben hvor alle spillere kan få noget socialt og fysisk ud af en fælles tur.