Cafeteriaet i Hedehusene Idrætspark

Cafeteriaet i Hedehusene Idrætspark

Fodboldafdelingen i Fløng-Hedehusene er ansvarlig for driften af cafeteriaet i Hedehusene Idrætspark.

I det daglige varetager vores cafe ansvarlige driften og servicere vore medlemmer og gæster. Skulle du have spørgsmål eller ønsker kan du sende en mail til cafeen@fhfodbold.dk

Cafeteriaet servere varme og kolde drikkevarer, pølser, franske hotdog, toast, m.m.

Der er mulighed for at se div. sportsbegivenheder da klubben har abonnement på tv pakke.

Vi arbejder i øjeblikket sammen med Hedehusene Idræts Center på at få opgraderet faciliteterne i Cafeteriaet så udbuddet af fødevarer kan øges med f.eks. sportsboller, frugt, m.m.

Endvidere er det muligt at betale med MobilePay (nr. 77499).

Cafeteriaets normale åbningstid i græssæsonen er:
- Mandag til torsdag åbnes kl. 17.00, og der lukkes ca. 1 time efter træning/kamp er slut eller længere hvis der er kunder til det.
- Lørdag og søndag åbnes en time før programsat kampstart, og der lukkes ca. 1 time efter træning/kamp er slut eller længere hvis der er kunder til det.
- Fredag er der lukket.

I vintersæsonen er åbningstiderne begrænset.