Hjemmekampsdag

image Støt FHF når der afholdes hjemmekampsdage

I Fløng-Hedehusene vil vi gerne lave et fælles samlingspunkt årligt. Dette er klubbens Hjemmekampsdag et godt samlingspunkt. Hvor der bliver arrangeret / afholdt en masse kampe på anlægget i Hedehusene eller Fløng. Meningen med Hjemmekampsdage er at bakke hinanden op, om man er U-6 eller U-17 skal der være plads til at kunne bakke hinanden op.

Hjemmekampsdage er delt op i to dele, hvor vi afholder en Hjemmekampsdag i foråret og en i efteråret. På dagen ville der være rig mulighed for at købe pølser, sodavand, øl og slik. Derudover vil der være forskellige aktiviteter for børn.

Der er rig mulighed for at se de helt små spille 3 / 5-mands samt 8-mands og 11-mands fodbold.

Kom derfor og støt klubben når der bliver afholdt Hjemmekampsdage.